سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شفافسازی در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش ال جی

شرکت کره ای ال جی (LG) تولید کننده ی لوازم خانگی در انواع مدل های مختلف است که یکی از پرفروش ترین برند ها در ایران می باشد.اگر هر یک از محصولات برند LG را خریداری کرده اید و  پس از مدتی استفاده از دستگاه هر گونه مشکلی برای آن به وجود آمده ، به راحتی با مرکز پشتیبانی و نمایندگی ال جی تک سرویس تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنید.  ما  به عنوان تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی(LG)  از شما پشتیبانی می کنیم. کافی است درخواست خود را با ما در میان بگذارید.ال جی تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات ال جی امتیازات خاصی برای متقاضیان تعمیرات محصولات ال جی قائل است.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی ال جی در تهران

 

 این حق شماست که از خدمات سریع و دقیق نمایندگی تعمیرات ال جی بهره ببرید.تعمیرگاه ونمایندگی رسمی ال جی و تعمیرات لوازم خانگی ال جی تک سرویس همیشه در خدمت شما می باشد.جهت تماس با واحد پشتیبانی محصولات ال جی از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.تعمیرکارانی که در تعمیرگاه مجاز ال جی اشتغال دارند نه تنها بصورت تجربی بلکه با برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌ صورت تخصصی نسبت به رفع ایرادات محصولات لوازم خانگی  ال جی فعالیت می کنند.

 

نمایندگی ال جی LG با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. مرکز تعمیرات ال جی به تعمیر و ترمیم تمامی محصولات این کمپانی می پردازد. ال‌جی یک برند تجاری خاص و هوشمند با شعار “زندگی خوب است ” می‌باشد. تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد را به همراه داشته است. ازین رو نمایندگی  ال جی برترین مهندسین و متخصصین کشور را به همراهی فراخوانده است. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی LG گردند.

 

با توجه به نوآوری ها و فناوری های موجود درمحصولات مختلف   کمپانی ال جی ، تربیت متخصصین و تعمیرکاران مجرب در این حوزه بسیار ضروری است. به همین دلیل نمایندگی ال جی پس از آزمون ها و آنالیزهای مختلف متخصصین خود را انتخاب نموده است. مشخصات اصلی نمایندگی تعمیرات ال جی که آن را از سایر مراکز متمایز نموده است عبارتند از: تخصص، مهارت، پشتکار، تجربه و دانش، خلاقیت ، احترام به مشتری و مهم تر از همه ی این ها اخلاق مداری و تعهد می باشد. جهت اعتماد به نمایندگی ال جی ، پیشینه ی خدمات ما را مطالعه کنید. جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی LG می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذیل اقدام فرمایید.

 واحد تعمیرگاه مجاز  ال جی LG

اگرچه در نمایندگی تعمیرات ال جی LG امکان ارائه‌ی تمامی محصولات این کمپانی فراهم گشته است، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبِ ال جی LG است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند؛ عیوبی که ممکن است به دلیل اختلال در نوسانات برق یا استهلاک در قطعات ایجاد گشته باشند. متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال‌جی LG به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. بخشی از تبحر کارشناسان تعمیر در نمایندگی ال جی LG به دلیل حضور در دوره‌های تعمیر تخصصی است که از سوی مدیریت این مرکز در سیکل‌های شش و دوازده ماهه برگزار می‌گردند. این دوره‌ها جهت به‌روز‌رسانی دانش کارشناسان تعمیر نمایندگی ال جی LG و با حضور اساتید برجسته‌ی بین‌المللی یا ملی در حوزه‌ی الکترونیک، انفورماتیک و مکانیک برگزار می‌گردند.

 

برخی از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مرکزی  ال جی LG عبارتند از:

تعمیر و ترمیم تمامی محصولات تصویری و صوتی ال جی LG

تعمیر و ترمیم مدل‌های گوناگون موبایل ال جی LG

تعمیر و ترمیم تمامی محصولات و تجهیزات خانگی در نمایندگی ال جی LG

تعمیر مدل‌های گوناگون مانیتور ال جی در نمایندگی ال جی LG

تعویض قطعات معیوب و از کار افتاده با قطعات اصلی و اورجینال

تأمین و فروش کلیه مواد مصرفی دستگاه‌های ال جی و قطعات یدکی اصلی

نمایندگی رسمی ال جی LG در این بخش، بر فروش و عرضه‌ی تمامی محصولات کمپانی ال جی LG تمرکز دارد. در این بخش تمامی محصولات با ضمانت اصل و گارانتیِ اورجینال بودن به مشتریان گرامی عرضه می‌گردند. بعلاوه در صورت درخواست مشتری، کارشناسان نصب و راه‌اندازی تمامی اقدامات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه را انجام داده و راهنمایی مورد نیاز را ارائه می‌نمایند.

برخی از راهکارها و مشاوره‌های ارائه شده توسط کارشناسان فروش:

بهترین شیوه‌ی راه‌اندازی و کار با دستگاه‌ها و محصولات ال‌جی

بهترین شیوه‌ی نگهداری و حفظ دستگاه‌های ال‌جی

بهترین زمان برای انجام سرویس‌های دوره‌ای دستگاه‌های ال‌جی

ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌ی یک انتخاب بهتر و متناسب با شرایط مشتری

ارائه‌ی مشاوره‌ و راهنمایی درباره‌ی نقاط قوت و ضعف هر محصول

پاسخگویی به تمام پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده از سوی مشتری محترم

شفاف‌سازی در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش ال جی

کادر فروش نمایندگی ال جی LG با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما خواهند بود و در صورت نیاز برورشورهایی را درباره‌ی هر کدام از کالاهای مورد نظر شما در اختیار شما قرار خواهند داد. از سویی دیگر مدیریتِ نمایندگی ال جی LG، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای داشته و همواره پرسنلِ متخصص خود را ملزم به اجرای اصول مشتری‌مداری نموده است.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات  ال جی

ویژگی های نمایندگی ال جی موجب تمایز این نمایندگی نسبت به سایر مراکز گشته است . کارشناسان تعمیرات ال جی  در نمایندگی ال جی حضور دارند و شما را راهنمایی خواهند کرد و در صورت نیازبه تعمیرات  ال جی  توصیه های اولیه را به شما ارائه خواهند داد. تعمیرگاه مجاز ال جی با توجه به نوع آسیب و مورد تعمیراتی دستگاه، ممکن است به صورت تقریبی از یک تا ده روز بطول بیانجامد. متخصصین پس از عیب یابی اولیه،مشکل دستگاه، مورد تعمیراتی و هزینه ی تقریبی را به اطلاع مشتری می رسانند و در صورت تمایل مشتری مراحل تعمیر را ادامه خواهند داد.

در تمامی مراحل پیش از تعمیر و پس از تعمیر، احترام به حقوق مشتریان گرامی همواره مد نظر کارکنان و کادر فنی نمایندگی تعمیرات ال جی بوده است. دلایل موفقیت کادر فنی در تعمیرات ال جی؛ مشتری مداری، بهره گیری از دانش روز وعیب یابی صحیح، تلاش و پشتکار، سرعت عمل و دقت در تعمیرات، استفاده از تجهیزات مدرن و… می باشد.

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی