سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ویرپول

عدم مکش جارو برقی به معنای عدم جریان یافتن هوا است. به شکلی واضح پاکت (اگر آن را دارید), فیلتر های مختلف (HEPA), و نهایتا سر برس گردان جارو برقی, جایی که ماشین با فرش برخورد می کند, را چک کنید. بیشتر جارو ها اجازه دسترسی آسان به این نقطه مکش گرد و غبار را می دهند, معمولا برای تعویض تسمه برس گردان جاروبرقی معمولا شما نیاز مند پیچ گوشتی فیلیپ که نوک آن مانند علامت + است هستید. در اینجا, مشکل شما فراتر از پوشش تسمه است (در این شرایط برای تعمیر جاروبرقی خود با مشاوران ما تماس بگیرید). ممکن است نهایتا نیازمند یک قطعه سیم سفت, یا نیازمند دمباریک باشید. زمانی که انسداد را دیدید, از هر چه می توانید استفاده کنید و به کار بازگردید.

 

 

 

 

چرا جاروبرقی من مکش باور نکردنی دارد به طوری که نمی توان آن را روی فرش حرکت داد؟

باید یک صفحه مدرج بر روی جاروبرقی برای تنظیم مکش وجود داشته باشد. معمولا تنظیم های مختلفی برای کف زمین, فرش های ضخیم و معمولی و غیره وجود دارد.

مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی , چطور آن را درست کنم؟

به احتمال زیاد مشکلی در سیم کشی/ برق وجود دارد—نه چیزی که شما بخواهید خود آن را درست کنید - شماره نمایندگی های تعمیر جارو برقی-مگر اینکه تجربه کار با لوازم سیم پیچی را داشته باشید. بهترین کار این است که آن را به یک تعمیر کار حرفه ای بسپارید.

من یک جاروبرقی ایستاده دارم که در جای خود نمی ماند—مکانیسم قفل آن شکسته است و دسته آن بروی زمین می افتد, چه کنم؟اگر در محدوده تان فروشگاه لوازم خانگی یا جاروبرقی دارید, می تواند آن را برای تعمیر ببرید.

 

چطور می توانم جارو برقی ام را خاموش کنم؟ دکمه جاروبرقی گیر کرده و زمانی که آن را فشار می دهم خاموش نمی شود.

جدا کردن جارو برقی از پریز آن را خاموش می کند. هر چند, این نباید به عنوان روشی جایگزین برای خاموش کردن صحیح جارو استفاده شود, چرا که از برق کشیدن بدون خاموش کردن, می تواند به برخی مدل ها آسیب بزند.

 

موتور جاروی من صدای بسیار زیادی دارد. چرا اینگونه است؟

ممکن است چیزی در آن گیر کرده باشد مطمئن شوید که جارو خاموش و از برق کشیده شده است و سپس از یک خودکار یا خط کش برای بازرسی و خارج کردن هر شیء خارجی استفاده کنید.

 

اگر وقتی جارو را به برق وصل می کنم پریز دیواری جرقه بزند چه کنم؟

یک اتصال کوتاه در سیم کشی وجود دارد, پیش از آنکه منجر به آتش سوزی شود آن را تعمیر نمایید.

 

چگونه جاروبرقی را که روشن نمی ماند تعمیر کنم؟

معمولا یک اتصال کوتاه در سیم کشی وجود دارد و باید تعمیر شود. سوکت را نیز چک کنید؛ اگر دوشاخه سوکت شل باشد, نیاز به یک آداپتور دارید.

اگر نتوانستم برس جاروبرقی را بالا و پایین کنم چه کنم؟ممکن است چیزی در میان راه گیر کرده باشد. جارو را از برق بکشید و ببنید آیا چیزی هست؛ اگر نبود, چک کنید ببینید آیا برس کهنه و پاره شده است (اگر چنین بود, آن را تعویض کنید). ضمنا بررسی کنید که آیا چرخ دنده سر برس شکسته است یا نه. اگر چنین بود باید آن را تعمیر کنید. توجه: اگر برس ها در موقعیت پایین قفل شده اند و فرش نیز ضخیم یا پرز بلند است, ممکن است موجب گرم شدن بیش از حد موتور شود شود, پس لطفا مراقب باشید که تازمانی که آن را تعمیر نکرده یا مشکل حل نشده است از آن استفاده نکنید.

چرا برس جارو برقی نمی چرخد؟

ممکن است رشته و یا مو به دور آن پیچیده باشد. جارو را از برق کشیده و کاور آن را برداشته و برس را تمیز کنید. مشکل می تواند مربوط به شکستن تسمه نیز باشد- تعویض آنها معمولا بسیار ارزان است.

تعمیر جاروبرقی،تعمیرات جارو برقی در نمایندگی رسمی ویرپول تهران

مراحل از تماس تا رفع عیب جاروبرقی ( عیب یابی جاروبرقی )

1 : ابتدا با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر جاروبرقی خود تماس حاصل نمایید .( تلفن نمایندگی ها در سراسر تهران )

2 : در صورت تماس با اپراتور ، مشاوره رایگان انجام میگردد تا چنانچه مشکل جزئی بود ، بدون نیاز به به تکنسین مشکل برطرف شود .

3 : در غیر این صورت ، در سریعترین زمان ( ظرف مدت کمتر از یک ساعت ) تکنسین مربوطه ( تعمیرکار جاروبرقی ) جهت انجام خدمات به محل شما اعزام میشود .

4 : در اکثر مواقع تعمیرات جاروبرقی در همان محل انجام میگردد ، ولی چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص باشد ؛ به کارگاه مجهز آی پی حمل شده و سپس تنها یک روز بعد به شما عزیزان تحویل داده میشود .

5 : توجه داشته باشید تمامی خدمات جاروبرقی دارای 12 ماه ضمانتنامه رسمی می باشد .

توجه توجه : چنانچه خودتان قصد تحویل جاروبرقی  به کارگاه بابت خدمات پس از فروش ویرپول، تعمیرات و یا تعویض قطعات را داشتید میتوانید همه روزه از 8 صبح الی 9 شب به آدرس یوسف آباد خیابان چهلستون بین چهارم و ششم مراجعه نمایید  .

 

هزینه تعمیر جارو برقی

در ادامه متن دستمزد تعمیر جارو برقی با جزییات ارائه شده است و برای اطلاع از هزینه تعمیر لوازم خانگی دیگر مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و غیره یا با پشتیبانی شرکت آی پی امداد تماس بگیرید و یا بر روی لینک های آنها در منو بالا کلیک نمایید.بعد از بررسی هزینه تعمیر جارو برقی می توانید با متخصصان شرکت آی پی امداد برای تعمیر جارو برقی خود تماس حاصل نمایید .

سوالات متداول سرویس جاروبرقی

سوالات  متداولی که برای مشتریان محترم مجموعه آی پی امداد بابت تعمیر جارو برقی به وجود آمده به شرح زیر می باشد ...

 

 جارو برقی مکش قوی ندارد

  صدای موتور جاروبرقی عوض شده و صدای بدی میدهد

  سیم جمع کن جاروبرقی خراب شده است

  از جاروبرقی دود و بوی بدی بلند شد

بلوتوث جاروبرقی کار نمیکند

جاروبرقی جرقه میزند

جهت اطلاعات بیشتر از سوالات و جوابهای آنها در ارتباط با تعمیرگاه مرکزی ویرپول جاروبرقی کلیک نمایید

 

خرطومی جاروبرقی

وقتی قصد خرید جاروبرقی دارید، احتمالا وقت زیادی به شناخت اجزای آن اختصاص نمی دهید و بیشتر به ظاهر و رنگ و برند دستگاه توجه میکنید! اما بهتر است قبل از اقدام به خرید، بدانید که جاروبرقی ای که میخواهید بخرید، از چه اجزایی تشکیل شده است؛ تا در هنگام شنیدن توضیحات فروشنده انگشت به دهان نمانید و حداقل بدانید که مثلا خرطومی یکی از اجزای دستگاه است و ربطی به آن حیوان بزرگ جثه ندارد!

 

خرطومی چیست

شلنگ انعطاف پذیر جاروبرقی را خرطومی جاروبرقی هم می نامند. این شلنگ از لاستیکی نرم و انعطاف پذیر ساخته شده است. در هر دستگاه مکنده ای، چه خانگی و چه صنعتی یک خرطومی وجود دارد که یکی از اجزای ضروری آن دستگاه به حساب می آید. این دستگاه های مکنده برای ایجاد خلاء در دستگاه از فشار اب یا هوا استفاده می کنند. همین خلاء است که مواد را به داخل خرطومی می کشاند. اگر خرطومی جاروبرقی شما خراب شده است ما تعمیر میکنیم .

نمایندگی تعمیرات ویرپول جهت جلب رضایتمندی مشتری کلیه لوازم یدکی جاروبرقی را در سراسر ایران به فروش میرساند .

توجه : کلیه قطعات جاروبرقی کاملا فابریک همان برند میباشد که از تعمیرگاه مجاز ویرپول  به سراسر ایران توزیع می شود.

منبع: نمایندگی تعمیرات ویرپول