سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های یخچال فریزر های برند سامسونگ

زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را دارید و به بازار و فروشگاه ها مراجعه می کنید، برند های مختلف ایرانی و خارجی وجود دارند که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. هر یک از این برندها تولید کننده ی محصولات متنوعی هستند که هر کدام از ویژگی ها و قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. دو برند سامسونگ و ال جی از برند های پرطرفدار و شناخته شده هستند که مطمئنا نام آن ها را شنیده اید.

برای اغلب خریداران و برخی از فروشندگان این سوال مطرح می شود که چگونه این دو تولید کننده توانسته اند تا این حد محبوب شوند و در تمام جهان مورد استفاده قرار گیرند، پاسخ ما به این سوال این است که به دلیل کیفیت و ویژگی های به خصوصی که در تولیدات خود مد نظر قرار داده اند، توانسته اند مورد توجه خریداران قرار گیرند. برای پاسخگویی بیشتر به این سوال که چرا سامسونگ و LG انقدر پر طرفدار هستند پیشنهاد می کنیم که در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب در ابتدا نگاهی به تاریچه ی این دو کمپانی می اندازیم و در ادامه به مقایسه ای در خصوص ویژگی های یخچال فریزر های سامسونگ و ال جی می پردازیم.

 

 

 

تاریخچه ی برند سامسونگ Samsung

این برند در سال 1969 در کره ی جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 2005 توانست عنوان بهترین مارک تولید کننده لوازم خانگی برقی به دست بیاورد. از تولیدات این برند در سال های متمادی فعالیتش در این زمینه می توان به لوازم خانگی،گوشی موبایل،کامپیوتر های شخصی و…اشاره کرد.

 

تاریخچه ی برند ال جی LG

این برند در سال 1959 و همانند برند سامسونگ متعلق به کشور کره جنوبی می باشد. از تولیدات این برند می توان به گوشی های موبایل و انواع لوازم خانگی اشاره کرد.


سامسونگ بهتر است یا ال جی؟

یکی از تکراری ترین ولی مهم ترین سوالاتی که برای مصرف کنندگان و خریداران پیش می آید مربوط است به اینکه کدام یک از این دو برند معروف و موفق LG و Samsung بهتر از دیگری است و منطقی است که لوازم خانگی خود را از کدام یک خریداری نماییم؟ لازم به ذکر است که طراحی محصولات  برند سامسونگ از مهندسی به خصوصی برخوردار است و این ویژگی باعث شده است که این برند در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار مورد توجه افراد بیشتری قرار بگیرد.

محصولات این کمپانی علاوه بر داشتن تنوع بالا به صورت مداوم به روز رسانی می شوند و همین موضوع در انتخاب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد؛ پس نتیجه می گیریم که مطابقت با سلایق و نیازهای مخاطبان و مشتریان می تواند یکی از مهم ترین فاکتورهای موفقیت یک برند تولید کننده ی لوازم خانگی برقی باشد. در مقابل نمایندگی تعمیرات ال جی  بیشتر بر روی این موضوع تمرکز دارد که محصولات تولیدی اش از نظر مصرف انرژی بهینه بوده و طول عمر بالایی داشته باشند. این شرکت که اصلی ترین رقیب شرکت سامسونگ می باشد، با به کار بردن تکنولوژی های پیشرفته در ساخت محصولات جدید خود سعی در متفاوت نشان دادن آنها دارد.

 

ویژگی های یخچال فریزر های برند سامسونگ

تولیدات این برند دارای ویژگی ها و امکانات بیشتری در مقایسه با ال جی می باشد. از این ویژگی ها می توان به محفظه های مختلف که برای نگهداری مواد غذایی و دسترسی آسان تر به آنها به کار می رود، اشاره کرد. این در حالی است که برند LG در ساخت تعدادی از مدل های یخچال ظرافت بیشتری به کار برده است , همچنین از آلیاژ خوبی استفاده کرده است.  زمانی که به خرید لوازم خانگی می روید، برای داشتن انتخابی بهتر بین برند سامسونگ و ال جی  بهتر است که پارامترهای زیر را در نظر بگیرید:

برای خرید یک محصول مناسب، اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید، این هست که ابتدا مبلغی را که قرار است هزینه شود مشخص نمایید.

پس از مشخص شدن اینکه قرار است به چه میزان هزینه کنید، نوبت به این می رسد که مشخص نماید یخچال و فریزر مورد نظرتان چه ویژگی هایی باید داشته باشد و از چه ظرفیتی برخوردار است و آیا با توجه به تعداد نفرات خانواده برای استفاده ی شما مناسب می باشد یا خیر.

در مرحله بعد باید رنگ یخچال فریزر را تعیین کنید تا با سایر لوازم خانگی موجود در آشپزخانه ی شما هماهنگی داشته باشد. برای تعیین درست رنگ این دستگاه سایر لوازم خانگی، دکوراسیون منزل و رنگ لوازم را در نظر بگیرید تا به میزان هماهنگی بیشتری دست یابید. برای اطلاعات بیشتر به تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ مراجعه کنید.

دقت کنید که یخچال فریزرهای ال جی یا سامسونگ حتما باید دارای برچسب مصرف انرژی بهینه A+ باشند.

نمایندگی رسمی سامسونگ (SAMSUNG) همواره تمامی تلاش خود را برای ارائه خدماتی قابل اطمینان به مشتریان معطوف ساخته است، زیرا بهترین محصولات دنیا نیز اگر از خدمات پس از فروش یکپارچه ای برخوردار نباشند، قطعاً نتیجه کار، مشتریانی ناراضی خواهد بود که تمایلی به خرید هیچ یک از محصولات آن برند نخواهند داشت.

ما به‌خوبی درک می‌کنیم که در گرمای طاقت‌فرسای تابستان به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان در ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ به مشتریان، کوتاهی نمود. پس با خدماتی در دسترس همیشه در کنارتان خواهیم بود.

 

6 دلیلی که تعمیرگاه مجازسامسونگ را از سایرین متمایز می کند:

12 ماه از بابت خرابی کولر گازی سامسونگ خود نگرانی نداشته باشید. تمامی تعمیرات شامل ضمانت 1 ساله می باشند.

زمان شما ارزشمند است. اعزام تمام تکنسین ها با زمان درخواستی شما برای سرویس دهی هماهنگ خواهد شد.

در طول دوره ضمانت یکساله نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست. حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز در این 12 ماه کاملاٌ رایگان خواهد بود.

برای دسترسی و ارتباط هر چه سریعتر، میتوانید از راه های مختلفی همچون فرم درخواست آنلاین تعمیرات، ایمیل و شماره تلفن با ما در ارتباط باشید.

تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات کولر گازی شما کاملاٌ اصل و شرکتی میباشند.

خروجی سالها برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تعمیرکارانی متخصص و با تجربه را به همراه داشته است.

 نمایندگی تعمیرات سامسونگ

آیا تعمیر کولر گازی سامسونگ به‌صرفه است یا خرید یک کولر گازی نو؟

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شمارا نیز در بر خواهد شد که در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی سامسونگ شما با مشکلی به‌غیراز خرابی کولر گازی خود روبرو نخواهید شد.

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی دارند مبنی بر اینکه آیا کولر گازی ایشان قابل تعمیر می‌باشد یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان با بازدید اسپلیت شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر اسپیلت سامسونگ شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر کولر گازی ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه اسپیلت  نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این تعمیرات و به‌صرفه نبودن آن گزارشی کامل از میران هزینه تعمیرات و نوع عیب خواهند داد تا شما بین تعمیر کولر گازی سامسونگ یا تعویض آن تصمیم درست را اتخاذ کنید

چرا 39855 نفر ما را شایسته اعتماد و انتخاب برای تعمیر کولر گازی سامسونگ دانستند؟

تعمیرات در محل، پیگیری مداوم، راه های ارتباطی مختلف، و همواره به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران ما و نمایندگی تعمیرات سامسونگ میتواند تنها چند دلیل برای جلب اطمینان شما باشد.

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره کرد:

قطعا زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده ایم.

و مهم تر از تمامی دلایل فوق: با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، با ایجاد 22 شعبه تعمیراتی در 22 منطقه تهران، در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین 8 سال سابقه تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ را در سوابق کاری خود دارند.

نمایندگی رسمی سامسونگ و تعمیرات کولر گازی سامسونگ

 ما میدانیم که هم اکنون ممکن است کولر گازی سامسونگ شما چه مشکلاتی داشته باشد؟

بیشترین مشکلات تعمیراتی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه مجاز  سامسونگسطح شهر تماس برقرار کرده اند موارد زیر می باشد.

کولر گازی باد خنک تولید نمیکند

سرمای کولر گازی کم شده است

کولر گازی گرمایش ندارد.

ریموت کنترل کار نمی کند.

تولید صدای ناهنجار هنگام کار از پنل داخلی (اواپراتور)

کم شدن پرتاب باد کولر سامسونگ

آبریزش هنگام کارکرد کولرگازی

پرتاب آب در هنگام کاردکرد

روشن نشدن کولر گازی

نشان دادن پیغام خطا یا کد ارور کولر سامسونگ به محض روشن شدن

روشن نشدن کولر گاز و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی

یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی

و …

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ