سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرادهای احتمالی یخچال - فریزر - ساید بای ساید وستینگهاوس

شرکت برق وستینگهاوس (به انگلیسی: Westinghouse Electric) شرکت آمریکایی است که در سال 1889 تاسیس شده و در ساخت تجهیزات برقی، رادارها، نیروگاه‌ها، و موتور هواپیما سابقه? طولانی دارد.
این شرکت در سال 1995 مجموعه رسانه‌ای سی‌بی‌اس را خریداری کرد و از سال 1997 با نام شرکت سی‌بی‌اس به فعالیت ادامه می‌دهد. اغلب بخش‌های غیررسانه‌ای وستینگهاوس به شرکت‌های دیگر فروخته شده‌اند. بخش سیستم‌های الکترونیکی دفاعی این شرکت به شرکت هوانوردی آمریکایی نورتروپ گرومن فروخته شده و به عنوان شرکت جداگانه‌ای با نام سیستم‌های الکترونیکی نورتروپ گرومن فعالیت می‌کند.
بخش عمده سهام بخش انرژی اتمی شرکت هم که با نام کمپانی وستینگهاوس الکتریک در حال فعالیت است، در اختیار شرکت ژاپنی توشیبا قرار دارد.
 

علت خراب شدن ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی و نکاتی جذاب هنگام برخورد با تعمیرکار ظرفشویی را تحت پوشش قرار داده ایم 

شاید تعجب کنید !!! مگه میشه شرکتی تعمیرات ماشین ظرفشویی را هم با اوصاف اینکه یک دستگاه برقی و الکترونیکی میباشد ، گارانتی کنه ؟؟ بله میشه .

خدمات ماشین ظرفشویی آی پی گارانتی 12 ماهه داره . وقتی ماشین ظرفشویی به دست تکنسینهای مجموعه درست میشه ، دیگه خیالتون راحت باشه ؛ چون ما به کارمون مطمئنیم ، تمام تکنسینها ، آموزش دیده اند و تحصیلات مرتبط دارند . بنابراین تعمیر ماشین ظرفشویی رو براتون گارنتی میکنیم که شما هم مطمئن باشید .

  ادامه مطلب...

ارور های ماشین لباسشویی کن وود

سوالات بسیاری از شما عزیزان از مجموعه ما کد خطای لباسشویی با برندهای مختلف بود ، بدین منظور در صدد آمدیم کد خطاهای ماشین لباسشویی را در معرض دید شما عزیزان قرار دهیم تا توسط تعمیرگاه های غیر مجاز فریب نخورید ، بسیاری از تعمیرکاران لباسشویی به دلیل عدم آگاهی از علت کد خطای ماشین لباسشویی مورد نظر ، هنگام عیب یابی ؛ مشکل را از برد الکترونیک لباسشویی اعلام مینمایند ، با ابنکه نمایشگر لباسشویی هنگام بروز هر خطایی ارور مربوطه را نمایش میدهد . برای تشخیص درست به تعمیرگاه مجاز کن وود مراجعه کنید.

  ادامه مطلب...

قبل از شروع به کار نمایندگی تعمیرات بوش باید بررسی های زیر انجام

قبل از هرگونه اقدامی جهت تعمیرات ، لازم است که مراحل مختلف تعمیرات یخچال پیش بینی و طراحی گردد ، قطعات جایگزین شده و ابزارهای لازم باید در دسترس باشد ، برای رسیدن به نتیجه مطلوب ابتدا باید عیوب سیستم را جستجو کرد ؛ البته برای مقابله با مشکلات به وجود آمده تشخیص درست و قابل اجرا داشتن اطلاعات کافی راجع به محصول و در اختیار بودن ابزار لازم برای مهندسین ضروری می باشد . در این مرحله نمیتوان به جزئیات مشکل پی برد اما میتوان ماهیت آن را تشخیص داد.

قبل از هرگونه اقدامی جهت تعمیرات ، لازم است که مراحل مختلف تعمیرات یخچال پیش بینی و طراحی گردد ، قطعات جایگزین شده و ابزارهای لازم باید در دسترس باشد ، برای رسیدن به نتیجه مطلوب ابتدا باید عیوب سیستم را جستجو کرد ؛ البته برای مقابله با مشکلات به وجود آمده تشخیص درست و قابل اجرا داشتن اطلاعات کافی راجع به محصول و در اختیار بودن ابزار لازم برای مهندسین ضروری می باشد . در این مرحله نمیتوان به جزئیات مشکل پی برد اما میتوان ماهیت آن را تشخیص داد. ادامه مطلب...

چگونگی پی بردن به وضعیت یک یخچال فریزر خراب در دوو

گاهی مواقع شما متوجه می شوید که یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند و این ممکن است شما را دچار نگرانی کند. مثلا در مواردی مشاهده می کنید که چراغ آن روشن نمی شود و یا ممکن است در اثر کمبود سرمایش، مواد غذایی را در داخل آن به خوبی و در شرایط خنک نگهداری ننماید. اما شما قطعا نمیدانید که مشکل کجاست؟ آیا مشکلی است که خود شخص می تواند آن را به راحتی حل نماید و یا مسئله تخصصی بوده و نیاز به یک بازرسی تخصصی کارشناس یا تکنسین در این زمینه لازم می گردد؟ به هر حال بد نیست بدانید که در بیشتر موارد مشکلاتی از این دست را اگر بتوانید خودتان برطرف نمایید این به منزله آن است که از یک تعمیر کامل که تبعا هزینه ای نسبی برای شما خواهد داشت نجات پیدا می کنید.

گاهی مواقع شما متوجه می شوید که یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند و این ممکن است شما را دچار نگرانی کند. مثلا در مواردی مشاهده می کنید که چراغ آن روشن نمی شود و یا ممکن است در اثر کمبود سرمایش، مواد غذایی را در داخل آن به خوبی و در شرایط خنک نگهداری ننماید. اما شما قطعا نمیدانید که مشکل کجاست؟ آیا مشکلی است که خود شخص می تواند آن را به راحتی حل نماید و یا مسئله تخصصی بوده و نیاز به یک بازرسی تخصصی کارشناس یا تکنسین در این زمینه لازم می گردد؟ به هر حال بد نیست بدانید که در بیشتر موارد مشکلاتی از این دست را اگر بتوانید خودتان برطرف نمایید این به منزله آن است که از یک تعمیر کامل که تبعا هزینه ای نسبی برای شما خواهد داشت نجات پیدا می کنید. ادامه مطلب...